Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, November 16, 2007

byk sgt makan skrg ni

Hurmm.. Dalam minggu ni aku asik makan je kejenye. Mane taknye, minggu ni minggu penutup sekolah, so mak aku banyak jamuan. Bila jamuan tu, mesti banyak makanan berlebih, so mak akan bawak balik macam2. Memang rezeki aku la kan? Jamuan makan KFC pun ada tu. Mewah tak mewah la budak sekolah zaman sekarang. Sume nak menghabiskan duit akhir tahun ni. Banyak makan tu blom termasuk lagi hujung minggu pegi makan kenduri. Hehehe. Lagi la makan rendang segala. Agak2 berat aku berape yer? Sebelum raya aritu cecah berat zaman sekolah menengah. Haha. Dah lama tak dapat berat camtu. Mane taknye, duk UTM asik makan2. Siang, pagi, petang, malam, lepas tengah malam, sume nye makan. Kat umah, kawan2 aku cakap aku macam tak cukup makan. Hehe. Ni dah lepas raya, naik 1 kilo. Haha. Camne la nak tahan diri dari makan malam ni ek? Asik lapar je.. Tak tau apesal. Huhu. Takleh camni, aku kena jaga makan. Motivasi diri. Nak kurus macam ada seorang ni. Hehe. Berlagak la dia sebab kurus. Tapi takleh kurus sangat la, aku ni tinggi, kang ntah macam ape pulak orang lain tengok.


Oh ye, sepupu aku Rozi yang accident aritu dah kuar hospital, sekarang tunggu pulih kat umah je. Tak perlu dah nak ulang alik ke HKL melawat dia. Sabtu ni melawat dia kat umah je, kat Lubok Cina, Melaka. Semoga duk umah lagi cepat sembuh!



2 comments:

botolkosonge said...

ooo ngejek ejek yer kite kurus...hmmm tak per tak per akan tuan hampa buktikan gemuk suatu hari nanti

Hazilah Aini said...

hey, sape suh buktikan gemuk? masin mulut kang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...