Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, November 26, 2007

pembawa dulang hantaran

Tadi duk citer pasal anjing, ni pasal kenduri kawin pakcik aku lak semalam. Adik tiri arwah abah aku. Aku panggil dia Pak Poje. Ntah nape la, semalam sepupu2 aku ramai2 yang sebaya aku tak datang, aku sorang je anak dara umur 20-an. Umur 24 dah wei. Bila nak kena bawak hantaran dah tentula anak2 dara kena bawak. Patutnye bagi la budak2 yg belasan tahun ke, aku ni tua dah. Segan giler. Haha. Nak wat camne tak cukup anak dara belasan tahun untuk 2 dulang, aku yang kena. Ceh. Lagi sorang sape lak? Hehe. Lagi sorang sepatutnya Mak Su aku, adik kandung arwah abah aku la, sebab serius takde orang lain dah time tu. Walaupun umur dah 30-an tapi dia blom kawin, kena la jugak. Hahaha. Darurat dah ni nak gi umah pengantin pompuan. Mak Su aku leh lak bg alasan jd driver, kawan baik dia Kak Isyan yang terpaksa jadi  pengganti. Umur sama dengan Mak Su aku la, blom kawin gak lagi. Ok la kan, ada yang lebih tua dr aku. Hehe. Dia terpaksa la geng dengan aku. Bawak dulang nyorok2 kat belakang budak2 ni. Jalan belakang2. Rasa nak angkat je dulang tu sama paras dengan muka. Haha. Dulang paling berat lak tu budak2 ni bagi kat aku. Saje je nak kenakan aku. Haha. Malu wei, yang lain sume budak2, dua orang ni je dah tahap lain. Lagi kesian kawan Mak Su aku tu. Hehe. Lain kali aku nak kena check dulu geng2 aku bila ada kenduri camni. Tak pasal2 aku boleh terkial-kial sensorang jadinya. Tak patut.. Hehe.



3 comments:

Hazilah Aini said...

ted kate takleh komen blog. ye ker?

Zuliati Yanina said...

hahaha..leh dah...muahaha..maybe kat cc susah sikit kot.eh, dah tua rupanya si haz ni..kah kah kah

Hazilah Aini said...

eleh ted.. mu tu sethn je muda dr aku. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...