Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, November 01, 2007

huh!

tengah syok2 chatting mlm td tiba2 aku teringat nak check nombor fon sorg minah ni. aritu tak tgk sgt, trus save je. rupe-rupenye nombor die sblh2 dgn nombor jantan tu. beli nombor sepasang rupenye.. bengang aku! walaupun dah tak kisah psl die, tp aku sakit hati sbb ditipu!






*****************************************************************************************************




Hehe. Family mane plg ramai main frenster ek? Family aku kot, cucu2 Meriam (atau nama femes di kalangan sepupu2 aku--> Uwan Meri). Haha. Mane taknye, sume 5 beradik aku ade frenster. Tambah lagi 3 org sepupu setakat yg aku tau. Paling tak tahan tengok frenster sepupu aku yg jambu giler Emi. Jambu wei.. Ramai peminat kot aku rase bdk sorg ni. Cuba korang tgk. Aku pun minat gak kat die tp sayang la, muda sgt. Haha. Dulu die suka kacau miskol2 aku pastu aku bg no die kat kwn2 aku lak, suh diorg kacau balik. Best ooo.. Hehe. Pastu die tukar no lain, raya baru2 ni start miskol aku blk guna no lain. Bile aku tanye tak ngaku, tanye kat sepupu2 yg lain, mmg btul die. Kena lepuk skali dgn aku, suka sgt sakat aku. Hehe.



3 comments:

Ted said...

ANGKAT KAKI!!!TAHU TAHU NOMBOR SAPE..HEHEHEHEHEHEHHE

aNgaH said...

bli no pn nk sbelah2 ke..cm hape ntah..hik..hik..

Hazilah Aini said...

nak sehidup semati la konon.. sume nak dkt2.. menyampah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...