Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, November 14, 2007

Kesian kat 2 orang kawan aku malam tadi. Sorang tu Angah, n sorang lagi Ted. Yang Angah ni miskol aku pukul 10 lebih. Aku tak perasan so tak layan la. Pastu sms lak dekat pukul 11, pun aku tak dengar gak. Pastu si Ted plak sms pukul 11 lebih. Sama jugak la, aku tak perasan sebab handpon kat dalam bilik. Sebenarnya kredit dah expired sejak hari Ahad sebab tu handpon dibiarkan merata-rata. Hehe. Kredit banyak tapi nak wat camne, expired la bila lama2, pagi tadi baru topup balik.  Sorry yer kawan2, sedar2 ada sms n miskol dah pukul 1 lebih, logiknye orang lain tido, aku je burung hantu. Hehe.




Angah sure pelik la aku senyap, dia tau aku ni jenis tido pukul baper. Haha. Pelik la kalau tak reply miskol dia. Yang dia tau aku ni kredit tak penah putus, tapi kalau dah expired, putus gak sekali sekala. Hehe. Yang Ted plak, siannye kat dia, aritu  sebelum aku ke Penang dia tengah sakit2. Ted, jangan la kata Haz taknak kawan dengan kamu dah. Kalau down ke ape ke, carik je..


Pasal blog tu, jangan amik serius sangat, memang dia nak orang lain sakit hati sebab tu dia tulis camtu. Abiskan exam dulu yer, nanti emosi nak amik exam terganggu plak. Lepas exam ni cuti nak nangis puas2 pun takpe. Jauh hati? Elok jugak tu, campakkan dia jauh2. Satu benda yang boleh kita harapkan, akan ada balasan yang setimpal untuk orang yang menyakiti orang lain.


Oh ye, SPM dah 2 hari bermula. Adik aku yang paling last pun amik SPM gak. Tiap2 petang aku pegi amik dia balik sekolah. Bila tanya camne peksa, dia cam nak taknak je jawab apa kakak dia tanya. Tapi arini dia cakap susah. Ntah ler.. Aku pun tak tengok kertas soalan dia. Banyak lagi paper yang sedang menunggu. Kalau BI n Sejarah pun dah susah, camne dengan sume paper aliran sains cam Fizik, Kimia, Biologi n Add Math? Heh, aku lak yang risau.. Ish!


Seorang lagi hamba Allah yang nak exam bulan depan tu cmne pulak? Agaknya mesti dia lama tak online pasni. Boleh la aku mengumpat dia cukup2 sementara tengah aman ni. Hehehe.



2 comments:

botolkosonge said...

oo nak ngumpat gumpat yerr!!!

Hazilah Aini said...

alamak! kantoi.. hahaha.. shhuuhh2.. g study la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...