Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, November 03, 2007

date

Hari ni kuar berdating lagi. Ke KL jugak. Kali ni tempat sasaran 1 Utama. Makan kat Pandan Leaf Restaurant pastu tengok wayang citer Stardust. Best gak citer ni. Romantik n komedi, sume ada. Lepas tu jalan2 pusing satu 1 Utama and then balik. Hehe. Blom lagi, singgah macam2 tempat sebab dia nak beli baja untuk pokok2 kat rumah baru. Lagipun arini dia dah cakap nak antar aku balik sampai rumah. Aku ni ikut je la, tak turun dari kereta pun. Last2 dia kata ajak singgah rumah mak dia jap, dia nak antar baja n solat dulu. Oh, tidak. Aku segan la. Kang mak dia tanya macam2, apa aku nak jawab? Huhu. Redha je la, masuk rumah mak dia layan macam tetamu datang beraya. Tapi tanya macam2 gak la, tp aku try la jawab. Mak dia pun banyak bercerita, macam2 pasal dia mak dia cerita. Hehe. Pastu dia lak dalam keta duk tanya aku apa mak dia citer. Haha.


Lepas singgah umah mak dia, singgah plak umah baru dia. Letak baja kat pokok yang dia tanam aritu. Pokok pisang n rambutan. Beriyer btul dia tanam. Dengan rumput2 karpet pun letak baja, memang gemuk2 la rumput tu! Lepas tu barula bertolak balik. Itupun dah pukul 5 lebih, tambah2 lak jam sana sini kat area KL tu, pukul 6 baru btul2 kat highway. Sampai umah dekat pukul 8. Aku paksa dia singgah sebab aku dah singgah rumah dia. Hehe. Lagipun bleh tumpang solat Maghrib kat umah aku je. Padan muka dia jugak, kena berborak dengan mak aku plak. Hehe. Tapi tak lama la, dia nak cepat balik KL, nak amik adik dia balik keja pulak.


Kesimpulannya hari ni best sangat2. Sebab banyak habiskan masa dengan dia. Lagipun bukan selalu, lepas ni dia sibuk study untuk exam and tak lama lepas tu berbulan-bulan tak jumpa.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...