Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Tuesday, November 06, 2007

mengarut jap

Buka2 paper je arini ada citer Dr. Sheikh nak kawin tahun depan. Pergghh, hancur luluh hatiku! Hahaha. Takde la, memang la aku minat kat dia tu kan, kagum dengan pencapaian dia tapi bukan la minat sampai frust dapat tau dia nak kawin. Giler ape. Tu berangan jauh sangat tu. Apesal ramai sebut topik kawin minggu ni? Sume nak kawin dah ke? Huhu.


Oh ye, sekarang ni sensitif btul la dengan ayam. Ni gara2 berdebat pasal ayam n kucing dengan seseorang tu la. Sampai tengok ayam pun aku tak lalu, nak gelak. Hahaha. Ikut dia pegi nursery beli baja taik ayam pun bleh lagi tambah hujah2 kebaikan ayam. Hehe. Sabar je la aku. Tu blom lagi kalau makan ayam, memang takleh citer, kalau tak, tambah lagi hujah. Pasal ayam jugak la minggu lepas aku kena marah dengan mak. Huhu. Ayam nak bertelur rosakkan pokok2 bunga mak aku yang dalam pasu, aku yang kena sebab tak halau ayam tu. Ntah ayam sape la datang bertandang, umah aku mane ada bela ayam langsung. Dah la aku nak halau dia bleh lagi pandai sembunyi sampai aku tak nampak. Nasib baik bleh halau je, kalau dapat tangkap, aku sembelih bagi senyap. Hehe.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...