Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, November 21, 2007

letih jiwa n perasaan

Tak tau la nak citer macam mana. Sejak Ahad malam jiwa dan perasaan aku terganggu sebab 1 kutukan yang aku takleh terima. Sepanjang malam aku tak tido. Selama ni aku senyap, tapi start daripada tu, aku mula bersuara. Tapi takda respon. Senyap, membisu sepanjang hari Isnin. Aku tunggu2 gak kalau2 dia menjawab tapi takda. Isnin malam pun tak dapat nak lelap sangat tido, 3 jam je dpt tido btul2. Aku sakit perut yang amat sangat. Tak tau kenapa, nak kata salah makan, tak mungkin sebab aku tak makan malam. Hehe. Makan siang tadi, tak kot, orang lain ok je. Agaknye sebab fikiran tengah kusut.


Hari Selasa plak, pagi2 kena antar mak aku pegi sekolah sebab kereta tinggal 1, so kena pandai2 bagi masa. Pukul 10 pagi amik adik balik peksa. Pukul 12 tengah hari amik mak balik sekolah plak. Pukul 1 lebih antar adik pegi peksa balik. Busy giler jadi driver. Hehe. Belah ke petang plak, perang. Tapi cara baik la, bukan nak carik gaduh. Aku nak mintak penjelasan, and jelaskan macam2 yang 1 pihak lagi ingin tau, tu jer. Lagipun aku tak suka and sedih sangat orang kutuk aku belakang2. Alhamdulillah, dah ok kot. Aku rasa diorang paham. Aku pun dah penat sangat dah pasal ni, so aku akan biarkan je. Just tunggu.


Malamnya, sebab letih berperang dgn jiwa n perasaan, sebelum pukul 9 aku dah masuk tido. Hahaha. Awal giler. And tertido gak la, pukul 11 lebih terjaga n tak dapat tido. Aku bangun ke dapur, just minum, tak makan. Aku tahan diri dari makan malam. Hehe. Pastu mengelamun lagi atas katil. Terpikir setiap perkara mengenai perang petang tadi. Sedih pun ya. Nak carik tempat mengadu, orang busy plak study untuk exam. So aku layan perasaan sorang2. Tiba2 dapat sms tanye tengah watpe. Orang dah ngantuk lagi disorongkan bantal. Memang tepat pada masanye. Gayut. Bila kena tanye arini watpe, hati mula la sayu, terkeluar jugak air mata. Lagi la bila citer satu2. Sedih giler. Kalau dengar suara pun bleh tau aku tengah macam mana. Aku dinasihatkan supaya lebih banyak bersabar dan jangan kisah kata2 orang yang remeh temeh, asalkan diri sendiri tau jaga diri. Baik, aku cuba. Sayu je malam tadi, tak ceria. Huhuhu.. Takpela, lepas ni ceria balik la.. Haha.


Dahla, letih tulis blog ni lama berjam-jam sebab sambil2 melayan sms si Ted. Hehe. Ok Ted, sekarang ni perang psikologi, berdiam diri n banyakkan sabar sebab selama ni aku dengan ko dah hampir2 nak jadi PSIKO. Hehehe.



1 comment:

Anonymous said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...