Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, November 28, 2007

nak ke mane?

Adik aku dah abis SPM, bermakna sume adik-adik aku dah abis skolah. Mak pun tgh cuti tapi macam tak cuti pun. Tiap2 hari kena gi skolah sebab byk sgt keja blom selesai. Lagipun skolah dekat je dgn umah n takde bende kat umah yg nak dikisahkan, so mak lebih suka buat keja kat skolah je, takyah bawak balik byk2. Skit2 aku tolong la kan..





Oh ye, adik aku Baby yg kat matriks tu call mak aku malam tadi, sebok brtanye nak jalan mane kali ni. Hurrmm.. Kitorg pun tak tau nak jalan mane dah. Sume tempat dah pegi. Maybe ke Melaka. Aku tengah survey2 la ni. Nak book hotel mane yang berkenan. Rasanye nak yg btul2 dalam Bandar Melaka je, senang jalan kaki je nak gi mane2.


Lama dah tak ke Melaka. Maksud aku btul2 luangkan hari hanya untuk pegi jalan2. Kalau lalu or pegi certain2 tempat tu bese la. Kalau btul2 makan angin, tahun 2002 kot... Dulu2 Melaka tu tempat main2 aku je. Tak heran pun.. Maklumla penah skolah kat sana time form 4 n form 5 dulu. Hehe. Asal weekend mak, abah n adik2 datang melawat je, mesti jalan2. Sampaikan dah tak tau nak ke mane. Tapi tu dulu. Sekarang ni Bandar Melaka dah banyak berubah. Dah bertambah daya tarikan. So, itu yang kitorg nak explore kali ni. Insyaaallah..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...